Ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C etap II i III

Ogłoszenie nr 607037-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

Gmina Lipno: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C etap II i III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, krajowy numer identyfikacyjny 91086655400000, ul. ul. A. Mickiewicza  29 , 87-600  Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 886 202, , e-mail lipno[at]uglipno[dot]pl, , faks 542 886 200.
Adres strony internetowej (URL): www.uglipno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.uglipno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa sie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Gmina Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C etap II i III
Numer referencyjny: RGK-271.16.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Dwie części

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji polegającej na remoncie drogi gminnej Popowo–Ostrowite Nr 170527C. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem, podzielony został na dwie części: 1) część I zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap II, 2) część II zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap III, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap II: 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ostrowitko. Pas drogowy stanowią działki 94/1, 94/2 i 35 obręb Ostrowitko. W obecnym stanie droga posiada nawierzchnię gruntową nie ulepszoną. Jest to droga bez umocnionych zjazdów na przyległe działki. Istniejąca nawierzchnia posiada liczne wyboje, zastoiska wody bez poboczy i zjazdów wymaga inwestycji celem zapewnienia prawidłowej obsługi przyległych terenów. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przebudowę jezdni od 0+705 do km 1+700 o długości 995 mb, szerokość jezdni – 5,0 m, szerokość pasa ruchu 2,50 m, b) budowa skrzyżowania z drogą gminną w km 1+441,8; c) pobocze o szerokości 0,75 m od km 0+705 do km 1+700; d) odwodnienie – rów przydrożny; e) przebudowę zjazdów do posesji; f) Przebudowę istniejących przepustów w km 0+994 i 1+210. 3) Konstrukcja jezdni a) warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr 3 cm; b) warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm; c) górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥140Mpa I0≤2,2 grubości 15 cm; d) dolna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2, e) sprofilowany i zagęszczony nasyp z piasku o następujących parametrach technicznych E2 ≥100Mpa I0≤2,2. 4) Konstrukcja zjazdów a) warstwa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna); b) warstwa dolna z kruszyw łamanych gr. 15 cm; c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm; d) warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o grubości 10 cm. 5) Oznakowanie pionowe i poziome. 6) Zakup i montaż lamp hybrydowych oraz progów wyspowych. Część II zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap III: 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ostrowitko. Pas drogowy stanowią działki 94/2, obręb Ostrowitko. W obecnym stanie droga posiada nawierzchnię gruntową nie ulepszoną. Jest to droga bez umocnionych zjazdów na przyległe działki. Istniejąca nawierzchnia posiadające liczne wyboje, zastoiska wody bez poboczy i zjazdów wymaga inwestycji celem zapewnienia prawidłowej obsługi przyległych terenów. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przebudowę jezdni od 1+700 do km 2+377 o długości 667 mb, szerokość jezdni – 5,0 m, szerokość pasa ruchu 2,50 m; b) pobocze o szerokości 0,75 m od km 1+700 do km 2+377; c) odwodnienie – rów przydrożny; d) przebudowę zjazdów do posesji. 3) Konstrukcja jezdni a) warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr 3 cm; b) warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm; c) górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥140Mpa I0≤2,2 grubości 15 cm; d) dolna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2, e) sprofilowany i zagęszczony nasyp z piasku o następujących parametrach technicznych E2 ≥100Mpa I0≤2,2. 4) Konstrukcja zjazdów a) warstwa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna); b) warstwa dolna z kruszyw łamanych gr. 15 cm, c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm d) warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o grubości 10 cm, 5) Oznakowanie pionowe i poziome.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, które będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej: • część I – 900 000 PLN • część II – 500 000 PLN lub łącznie dla wybranych części b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej: a) część I – 900 000 PLN b) część II – 500 000 PLN lub łącznie dla wybranych części
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach wyżej – tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa muszą być w całości spełnione przez co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej warunki określone w pkt. jw. muszą być w całości spełnione przez podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia-działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: • część I – 900 000 PLN • część II – 500 000 PLN lub łącznie dla wybranych części
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności: ekonomicznej lub finansowej określonej w Dziale VII SIWZ Zamawiający żąda złożenia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż: • część I – 900 000 PLN • część II – 500 000 PLN lub łącznie dla wybranych części b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, na kwotę nie mniejszą niż: • część I – 900 000 PLN • część II – 500 000 PLN lub łącznie dla wybranych części technicznej lub zawodowej określonego w Dziale VII SIWZ, Zamawiający żąda złożenia: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

kosztorys ofertowy (o charakterze pomocniczym). b) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów. (Załącznik nr 7 do SIWZ) o ile dotyczy, c)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 1) Dla część I zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap II w wysokości – 15 000,00 PLN 2) Dla część II zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap III w wysokości – 9 000,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Długość okresu udzielanej gwarancji w miesiącach
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W zakresie zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy dla robót objętych przedmiotem zamówienia; b) w przypadku konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP; 2) W zakresie zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w SIWZ. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3) W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności lub w przypadku zlecenia dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. l pkt. 2 ustawy PZP, b) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji zamiennych rozwiązań projektowych, konieczności wprowadzenia zmian lub usunięcia błędów w dokumentacji projektowej w tym wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazanych w projektach w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub jego wadliwym wykonaniem, w szczególności realizacji zamówień dodatkowych na podstawie odrębnej umowy, c) jeżeli z powodu warunków atmosferycznych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, Wykonawca zmuszony jest przerwać realizacje robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres. d) Wystąpienie powyższych okoliczności musi być potwierdzone wpisem do dziennika budowy o wstrzymaniu robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:
1
Nazwa:
Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap II: 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ostrowitko. Pas drogowy stanowią działki 94/1, 94/2 i 35 obręb Ostrowitko. W obecnym stanie droga posiada nawierzchnię gruntową nie ulepszoną. Jest to droga bez umocnionych zjazdów na przyległe działki. Istniejąca nawierzchnia posiada liczne wyboje, zastoiska wody bez poboczy i zjazdów wymaga inwestycji celem zapewnienia prawidłowej obsługi przyległych terenów. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przebudowę jezdni od 0+705 do km 1+700 o długości 995 mb, szerokość jezdni – 5,0 m, szerokość pasa ruchu 2,50 m, b) budowa skrzyżowania z drogą gminną w km 1+441,8; c) pobocze o szerokości 0,75 m od km 0+705 do km 1+700; d) odwodnienie – rów przydrożny; e) przebudowę zjazdów do posesji; f) Przebudowę istniejących przepustów w km 0+994 i 1+210. 3) Konstrukcja jezdni a) warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr 3 cm; b) warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm; c) górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥140Mpa I0≤2,2 grubości 15 cm; d) dolna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2, e) sprofilowany i zagęszczony nasyp z piasku o następujących parametrach technicznych E2 ≥100Mpa I0≤2,2. 4) Konstrukcja zjazdów a) warstwa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna); b) warstwa dolna z kruszyw łamanych gr. 15 cm; c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm; d) warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o grubości 10 cm. 5) Oznakowanie pionowe i poziome. 6) Zakup i montaż lamp hybrydowych oraz progów wyspowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Długość okresu udzielanej gwarancji w miesiącach
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia: Modernizacja polegającą na remoncie drogi gminnej Popowo-Ostrowite Nr 170527C – etap III: 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ostrowitko. Pas drogowy stanowią działki 94/2, obręb Ostrowitko. W obecnym stanie droga posiada nawierzchnię gruntową nie ulepszoną. Jest to droga bez umocnionych zjazdów na przyległe działki. Istniejąca nawierzchnia posiadające liczne wyboje, zastoiska wody bez poboczy i zjazdów wymaga inwestycji celem zapewnienia prawidłowej obsługi przyległych terenów. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przebudowę jezdni od 1+700 do km 2+377 o długości 667 mb, szerokość jezdni – 5,0 m, szerokość pasa ruchu 2,50 m; b) pobocze o szerokości 0,75 m od km 1+700 do km 2+377; c) odwodnienie – rów przydrożny; d) przebudowę zjazdów do posesji. 3) Konstrukcja jezdni a) warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr 3 cm; b) warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm; c) górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥140Mpa I0≤2,2 grubości 15 cm; d) dolna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2, e) sprofilowany i zagęszczony nasyp z piasku o następujących parametrach technicznych E2 ≥100Mpa I0≤2,2. 4) Konstrukcja zjazdów a) warstwa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna); b) warstwa dolna z kruszyw łamanych gr. 15 cm, c) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm d) warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o grubości 10 cm, 5) Oznakowanie pionowe i poziome.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Długość okresu udzielanej gwarancji w miesiącach
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

    • Nr przetargu 607037-N-2019

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian