Wymeldowanie administracyjne z pobytu stałego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego.
2. Dowód osobisty do wglądu.
3. Kserokopia dokumentu dotyczącego stanu prawnego lokalu mieszkalnego, z którego ma nastąpić wymeldowanie,
oryginał do wglądu.
4. Ponadto, należy udokumentować fakt opuszczenia przedmiotowego lokalu (wskazać świadków).

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29
87 – 600 Lipno
Parter - pokój nr. 3

Telefon kontaktowy

54 288 62 15,

kom. 666 818 132

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 10,00 zł płatne w kasie Urzędu Gminy Lipno lub na konto 67 1020 1462 0000 7202 0343 4107

Termin i sposób załatwienia

1 miesiąc a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2022 r., poz. 1191 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.).

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Inne informacje

Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która całkowicie, trwale i dobrowolnie opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.05.2023
Dokument wytworzony przez: REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Falkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 maja 2023 08:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwester Jasiński
Ilość wyświetleń: 266
22 maja 2023 08:03 (Sylwester Jasiński) - Aktualizacja danych sprawy.
15 maja 2023 08:14 (Sylwester Jasiński) - Dodanie załącznika.
15 maja 2023 08:14 (Sylwester Jasiński) - Utworzenie sprawy.