Ustalenie numeru porządkowego dla budynku

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku.


Załączniki:
1. W przypadku ustalenia numeru porządkowego dla budynku:
1.1 - istniejącego – budynek zaznaczony na załączonej do wniosku kopii mapy zasadniczej, kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy
z projektem podziału nieruchomości lub kopii projektu zagospodarowania działki lub terenu,
1.2 - w trakcie budowy – budynek zaznaczony na załączonej do wniosku kopii projektu zagospodarowania działki lub terenu,
1.3 - prognozowanego – lokalizacja zaznaczona na załączonej do wniosku kopii projektu zagospodarowania działki lub terenu

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Lipno
Ul. Mickiewicza 29
87-600 Lipno,

Pokój nr 25

 

Telefon kontaktowy

54-288-62-06

Opłaty

Opłata skarbowa od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika (upoważnienie) – 17,00 zł.

Opłatę wnosi się na rachunek: PKO BP S.A. 67 1020 1462 0000 7202 0343 4107 lub w kasie Urzędu Gminy Lipno

Termin i sposób załatwienia

Do 30 dni

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2012, poz. 125).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2020, poz.1546).

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Inne informacje

Brak

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.05.2023
Dokument wytworzony przez: REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ MIESZKANIOWEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Retlikowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 maja 2023 08:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwester Jasiński
Ilość wyświetleń: 293
17 maja 2023 08:42 (Sylwester Jasiński) - Dodanie załącznika.
17 maja 2023 08:41 (Sylwester Jasiński) - Dodanie załącznika.
17 maja 2023 08:41 (Sylwester Jasiński) - Utworzenie sprawy.