1. Wniosek.
2. Opinia Komendanta Policji.
3. Opinia Komendanta Państwowej Straży pożarnej.
4. Opinia dysponenta zespołów ratownictwa medycznego.
5. Opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego.
6. Graficzny plan obiektu.
7. Instrukcja postępowania w przypadku pożaru lub innego miejscowego zagrożenia.
8. Program i regulamin imprezy masowej wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
9. Regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
10. Pisemna instrukcja określająca zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej.
11. Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej.
12. Informacja o osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa w tym jej dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL – o ile został nadany, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla kierowników do spraw imprez masowych
Urząd Gminy Lipno
Ul. Mickiewicza 29
87-600 Lipno,
Pokój nr 25
Telefon kontaktowy
54-288-62-06
Opłata skarbowa w wysokości 82,00 zł.
Opłatę wnosi się na rachunek: PKO BP S.A. 67 1020 1462 0000 7202 0343 4107 lub w kasie Urzędu Gminy Lipno
Niezwłocznie najpóźniej w terminie co najmniej 7 dni
Organizatorowi przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem Urzędu Gminy Lipno, w terminie 7 dni od daty otrzymania.
Odwołanie organizatora od decyzji, nie wstrzymuje jej wykonania.
Wniosek należy złożyć nie później niż 30 dni przed przeprowadzeniem imprezy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Lipno