Urząd Gminy Lipno,
ul. Mickiewicza 29,
87-600 Lipno,
Pokój nr 28
W godzinach pracy urzędu.
Telefon kontaktowy
54 288 62 06
Wniosek zbiorczy w sprawie wypłaty ekwiwalentu pieniężnego wraz z załącznikami nie podlegają opłacie skarbowej.
W przypadku stwierdzenia braków wniosku lub w razie konieczności złożenia wyjaśnień, pracownik powiadamia o tym fakcie Prezesa lub Naczelnika Ochotniczych Straży Pożarnych wyznaczając 14 dni termin do ich usunięcia. W przypadku nie usunięcia braków lub nie złożenia wyjaśnień w terminie, wniosek pozostaje bez rozpatrzenia.
Podstawą wypłaty strażakom ratownikom Ochotniczych Straży Pożarnych ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu jest złożenie przez Naczelnika lub Prezesa Ochotniczej Staży Pożarnej w Urzędzie Gminy Lipno zbiorczego wniosku,
W przypadku następujących bezpośrednio po sobie działaniach ratowniczych lub akcjach ratowniczych, wniosek, o którym mowa w ust. 1 obejmuje łącznie te działania i akcje, w tym łączny czas udziału w tych działaniach i akcjach.
Do wniosku zbiorczego Naczelnik lub Prezes Ochotniczych Straży Pożarnych obligatoryjnie dołącza:
W przypadku wnioskowania o wypłatę ekwiwalentu za udział w szkoleniu, wnioskodawca zobowiązany jest dołączyć zaświadczenie o udziale w szkoleniu, wystawione przez podmiot organizujący szkolenie, ze wskazaniem godzin udziału oraz godzin ewentualnych nieobecności.
W przypadku stwierdzenia braków wniosku lub w razie konieczności złożenia wyjaśnień, pracownik powiadamia o tym fakcie Prezesa lub Naczelnika Ochotniczych Straży Pożarnych wyznaczając 14 dni termin do ich usunięcia. W przypadku nie usunięcia braków lub nie złożenia wyjaśnień w terminie, wniosek pozostaje bez rozpatrzenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Lipno