Obwieszczenia

Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - elektrownia fotowoltaiczna w obrębie Karnkowo

Lipno, dnia 15.03.2024 r.

ROR.6220.13.9.2023

OBWIESZCZENIE

 

Wójt Gminy Lipno zawiadamia strony poprzez obwieszczenie, że postępowanie prowadzone na wniosek, który złożył Pan Jędrzej Szymański Pełnomocnik firmy INSTEKO – Piotr Lewandowski  z siedzibą w Grodzeniu, w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 15 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 339/1 obręb Karnkowo, gmina Lipno” postanowieniem znak: ROR.6220.13.8.2023 z dnia 15.03.2024 r. zostało zawieszone, do czasu przedłożenia przez Wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.) – zawiadomienie stron o wydaniu postanowienia następuje przez niniejsze obwieszczenie.

W myśl art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zgodnie z art. 10 Kpa informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, w tym do składania uwag i wniosków w Referacie Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Lipno przy ulicy Mickiewicza 29, pokój 29 w godzinach pracy Urzędu.

Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipno http://bip.uglipno.pl/, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lipno oraz na tablicy ogłoszeń właściwego miejscowo sołectwa. 

 

 z up. WÓJTA

/-/ Marek Wysocki

Kierownik Referatu

Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami

i Ochrony Środowiska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.03.2024
Dokument wytworzony przez: REFERAT OBSŁUGI ROLNICTWA GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Bądkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 marca 2024 13:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwester Jasiński
Ilość wyświetleń: 280
15 marca 2024 13:14 (Sylwester Jasiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)