Obwieszczenia

Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - farma fotowoltaiczna PV Kłokock

Lipno, dnia 15.03.2024 r.

ROR.6220.16.10.2022

OBWIESZCZENIE

 

Wójt Gminy Lipno zawiadamia strony poprzez obwieszczenie, że postępowanie prowadzone na wniosek, który złożył Pan Michał Marzec Pełnomocnik Zarządu firmy Copernic Black Sp. z o. o.  z siedzibą w Krakowie, w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej PV Kłokock o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą” postanowieniem znak: ROR.6220.16.9.2022 z dnia 15.03.2024 r. zostało zawieszone, do czasu przedłożenia przez Wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.) – zawiadomienie stron o wydaniu postanowienia następuje przez niniejsze obwieszczenie.

W myśl art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zgodnie z art. 10 Kpa informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, w tym do składania uwag i wniosków w Referacie Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Lipno przy ulicy Mickiewicza 29, pokój 29 w godzinach pracy Urzędu.

Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipno http://bip.uglipno.pl/, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lipno oraz na tablicy ogłoszeń właściwego miejscowo sołectwa.

 

z up. WÓJTA

/-/ Marek Wysocki

Kierownik Referatu

Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami

i Ochrony Środowiska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.03.2024
Dokument wytworzony przez: REFERAT OBSŁUGI ROLNICTWA GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Bądkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 marca 2024 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwester Jasiński
Ilość wyświetleń: 263
15 marca 2024 13:39 (Sylwester Jasiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)