Obwieszczenia

Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Budowa farmy fotowoltaicznej w obrębie Huta Głodowska

Lipno, dnia 11.09.2023 r.

ROR.6220.5.10.2023

OBWIESZCZENIE

 

Wójt Gminy Lipno zawiadamia strony poprzez obwieszczenie, że postępowanie prowadzone na wniosek, PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, którą reprezentuje Pani Małgorzata Witecka – Prezes Zarządu, w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 17/1, 21/1 w obrębie Huta Głodowska, gmina Lipno” postanowieniem znak: ROR.6220.5.9.2023 z dnia 11.09.2023 r. zostało zawieszone, do czasu przedłożenia przez Wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.) – zawiadomienie stron o wydaniu postanowienia następuje przez niniejsze obwieszczenie.

W myśl art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zgodnie z art. 10 Kpa informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, w tym do składania uwag i wniosków w Referacie Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Lipno przy ulicy Mickiewicza 29, pokój 29 w godzinach pracy Urzędu, tel. 54 288 62 24.

Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipno http://bip.uglipno.pl/, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lipno oraz na tablicy ogłoszeń właściwego miejscowo sołectwa.

 

 

z up. WÓJTA

/-/ Marek Wysocki

Kierownik Referatu

Obsługi Rolnictwa, Gospodarki Gruntami

i Ochrony Środowiska

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.09.2023
Dokument wytworzony przez: REFERAT OBSŁUGI ROLNICTWA GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Bądkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 września 2023 11:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwester Jasiński
Ilość wyświetleń: 349
12 września 2023 11:28 (Sylwester Jasiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)